Ξεκίνησε η κατασκευή πλευρικών διοδίων και στον Ίασμο

Μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής πλευρικού σταθμού διοδίων στη Μέστη πέρσι και στη Βιομηχανική Περιοχή Κομοτηνής πριν μερικές εβδομάδες, ξεκίνησε η κατασκευή πλευρικού σταθμού διοδίων και στον κόμβο Ιάσμου. Το εργοτάξιο έχει στηθεί κανονικά κι ήδη έχουν μπει τα θεμέλια του σταθμού. Οι εργασίες γίνονται κατά τη διάρκεια της ημέρας, χωρίς να διακόπτεται η είσοδος και η έξοδος οχημάτων από τον κόμβο.

Όταν ολοκληρωθεί η κατασκευή του πλευρικού σταθμού και τεθούν σε λειτουργία τα διόδια, σε αυτά αναμένεται να καταβάλλουν χρήματα όσοι έρχονται από Κομοτηνή και βγαίνουν στον κόμβο Ιάσμου, καθώς στη διαδρομή τους δεν συναντούν τα μετωπικά διόδια Ιάσμου. Δεν θα πληρώνουν όσοι έρχονται από Ξάνθη και βγαίνουν στον Ίασμο, διότι θα έχουν ήδη συναντήσει τον μετωπικό σταθμό διοδίων Ιάσμου λίγα χιλιόμετρα πριν. Εκτός απροόπτου δεν θα πληρώνουν οι μόνιμοι κάτοικοι Ροδόπης, όπως και στους υπόλοιπους σταθμούς διοδίων της περιοχής.

Οι χρεώσεις

Στα πλευρικά διόδια ΒΙΠΕ Κομοτηνής και Μέστης τα τέλη διοδίων έχουν ως εξής:

ΒΙ.ΠΕ. ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ

  • Δίκυκλα – μοτοσυκλέτες: 20 λεπτά
  • ΙΧ οχήματα: 30 λεπτά
  • Φορτηγά – Λεωφορεία:80 λεπτά
  • Φορτηγά οχήματα (4ης κατηγορίας): 1,10 λεπτά

ΜΕΣΤΗ

  • Δίκυκλα – μοτοσυκλέτες: 60 λεπτά
  • ΙΧ οχήματα: 80 λεπτά
  • Φορτηγά- Λεωφορεία:2 ευρώ
  • Φορτηγά οχήματα (4ης κατηγορίας): 2,8 ευρώ

Εξαιρούνται της καταβολής χρημάτων οι μόνιμοι κάτοικοι που έχουν κάρτα απαλλαγής, καθώς επίσης ειδικές κατηγορίες πολιτών.

Παραμένει πρόβλημα το οδόστρωμα

Εν τω μεταξύ τα τελευταία δύο χρόνια πράγματι γίνεται μία προσπάθεια από την Εγνατία Οδό να επιδιορθώσει το «βομβαρδισμένο» σε πολλά σημεία οδόστρωμα. Εργασίες έχουν γίνει το περασμένο διάστημα σε διάφορα σημεία του δικτύου στο νομό Ροδόπης, ενώ αυτό το διάστημα εκτελούνται στον ανατολικό κόμβο της Κομοτηνής. Ωστόσο, τα προβλήματα σε άλλα σημεία παραμένουν και με τον καιρό διογκώνονται, με το παράδειγμα του κατεστραμμένου οδοστρώματος στη γέφυρα Κομψάτου (βλ. φωτογραφία) στην κατεύθυνση Κομοτηνή προς Ίασμος να είναι χαρακτηριστικό.

Αντίστοιχα προβληματικό είναι το οδόστρωμα στη γέφυρα Λίσσου στην κατεύθυνση Κομοτηνή προς Σάπες, με τους οδηγούς -ακόμη και βαρέων οχημάτων- να αναγκάζονται και στις δύο περιπτώσεις, να οδηγούν στην αριστερή λωρίδα, για να αποφύγουν τις λακκούβες, κάτι που είναι εξαιρετικά επικίνδυνο για πιθανά τροχαία ατυχήματα ή ανατροπές οχημάτων. Και στα δύο σημεία έχουν εξαγγελθεί έργα, τα οποία όμως μέχρι στιγμής δεν έχουν ξεκινήσει.

{Πηγή δημοσίευσης: https://www.thraki.com.gr/, από «ΧΡΟΝΟΣ», 20/5/2021}