Εξυπηρέτηση πελατών στα εμπορικά καταστήματα μέσω… βίντεοκλήσης!

Εφόσον δεν επιτρέπεται η είσοδος σε ανεμβολίαστους χωρίς ραπιντ τεστ

Πέρα από την αγανάκτησή τους για το νέο πακέτο μέτρων που ανακοίνωσε η κυβέρνηση για το λιανεμπόριο, οι έμποροι και καταστηματάρχες προσπαθούν να βρουν ή να εφεύρουν τρόπους εξυπηρέτησης των πελατών τους ώστε και οι πελάτες να αποκτήσουν αυτό που θέλουν, αλλά και τα οι καταστηματάρχες να υποστούν τη λιγότερη δυνατή ζημιά.

Σε αυτό το πνεύμα, η Κατερίνα Δεληγεώργη, που διατηρεί κατάστημα πώλησης διακοσμητικών ειδών, κεραμεικών, κοσμημάτων και άλλων καλλιτεχνημάτων που φτιάχνει η ίδια (Art shop με χειροποίητες δημιουργίες, Κ.Παλαιολόγου 62, Αλεξανδρούπολη) αποφάσισε και ανακοίνωσε ότι θα εξυπηρετεί πελάτες και μέσω βίντεοκλήσης!

Η ανακοίνωση της, γράφει:

Είμαι στη δυσάρεστη θέση να ακολουθήσω κι εγω τα νέα μέτρα όσον αφορά το λιανεμπόριο. Δυστυχώς κανένας δε μπορεί να αντέξει το βάρος των προστίμων! Δαφωνώ κάθετα στο διαχωρισμό των ανθρώπων!

Γι αυτό λοιπόν, όσοι δε δε θέλουν να μπουν σε αυτή τη διαδικασία ελέγχου με rapid test κ.τ.λ, σας δίνουμε την επιλογή της εξυπηρέτησης από απόσταση με τη δυνατότητα βιντεοκλήσης!

Είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία !

25510 88501 κιν 6909272402&6977836783

{Πηγή δημοσίευσης: https://reportal.gr/, 4/11/2021}