Η Φ. ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ

Αλεξανδρούπολη

Στο τρίπτυχο «brand, location, product» μπορεί να βασιστεί η ανάπτυξη της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, κατά την εκτίμηση της Φώφης Γεννηματά και της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, της οποίας ηγείται.

Αυτό είπε μεταξύ άλλων η κα Γεννηματά από την Αλεξανδρούπολη, όπου βρέθηκε για την παρουσίαση της αναπτυξιακής πρότασης με τον τίτλο «Σχέδιο Ελλάδα» βασική –πολιτική- προϋπόθεση της οποίας είναι η εθνική συνεννόηση.

Επί του τριπτύχου, η κα Γεννηματά είπε: «Ο τόπος αυτός μπορεί να γίνει ένα μεγάλο διαμετακομιστικό, ενεργειακό, τουριστικό και πολιτισμικό σταυροδρόμι με τεράστια προστιθέμενη αξία για τους κατοίκους του.

Σκεφτείτε το ρόλο της περιοχής καθώς θα ολοκληρωθούν οι υποδομές , θα προχωρήσει ο ΤΑΠ και ο ανατολικός διάδρομος.

Για να πετύχουμε τους στόχους μας για την Ανατολική Μακεδονία και την Θράκη πρέπει να επισπεύσουμε μια σειρά από έργα υποδομών και παρεμβάσεων που μπορούν να ενισχύσουν αυτή την προσπάθεια».

Η ομιλία της Αλεξανδρούπολης ήταν η δεύτερη στη σειρά των 13 που θα γίνουν σε όλη την Ελλάδα, για την παρουσίαση του «Σχεδίου Ελλάδα» το οποίο θα αποτελέσει και το βασικό άξονα του Συνεδρίου της Δημοκρατικής Συμπαράταξης και όλη αυτή η σειρά των εξορμήσεων τίθεται υπό τον τίτλο «Στην Περιφέρεια ο Λόγος».

Η κα Γεννηματά, μετά την ομιλία και τις επαφές στην Αλεξανδρούπολη, επισκέφθηκε και το βόρειο Έβρο και συγκεκριμένα τον αρχαιολογικό χώρο Μ. Δοξιπάρας – Ζώνης, από όπου παρατήρησε ότι «εδώ και δύο χρόνια έχει εγκαταλειφθεί πλήρως», παρά το γεγονός ότι τα ευρήματα των ανασκαφών εκτιμώνται ως ιδιαιτέρως σημαντικα. Είναι πάντως γεγονός ότι η φροντίδα των αρχαιολογικών ευρημάτων, που θα μπορούσαν να αποτελούν σημαντικό πόλο έλξης τουριστών, επαφίεται στην καλή διάθεση των αρχαιολόγων της ανασκαφης με μηδαμινή έως και ανύπαρκτη κρατική αρωγή.